Мотивація самооцінювання педагогічної діяльності
Засідання Школи молодого керівника гуртка в
Херсонському Центрі позашкільної роботи
спрямовані на: формування у педагогів інноваційного стилю мислення, готовності до
реалізації новітніх підходів у діяльності; вироблення свідомого ставлення до
необхідності оновлення змісту і форм освітньої діяльності; підвищення рівня
професійної майстерності педагогів. З цією метою кожного місяця на засіданнях
розглядалися питання, які стосуються
вище перелічених завдань.
Підходить до закінчення 2023-2024 навчальний рік і
молоді педагогічні працівники готуються до підведення підсумків роботи за рік.
25 квітня 2024 року на засіданні Школи молодого
педагога методист Лариса ЗАЇКА надала
діагностичну карту для заповнення, з метою вивчення питань, які цікавлять
молодь. Крім того у травні буде здійснюватися моніторинг діяльності кожного
працівника ХЦПР і молодим педагогам надано критерії, за якими буде оцінюватися їх робота. В основу критеріїв
покладено самооцінювання, яке є процесом вивчення, оцінювання та вдосконалення
внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти.
Сподіваємося, що результати самооцінювання
співпадуть з результатами діяльності, які є на сьогоднішній день на належному
рівні.
Немає коментарів:
Дописати коментар